Visoje Lietuvoje veikiančiam autoservisų tinklui reikalingas operatorius darbui su klientais.

Darbo pobūdis:
1.    Bendravimas su potencialiais klientais telefonu;
2.    Automobilio gedimų požymių išsiaiškinimas ir galimų priežasčių nustatymas;
3.    Informacijos apie klientą ir sugedusį automobilį suvedimas į kompiuterį;
4.    Tinkamiausio autoserviso parinkimas ir Kliento nukreipimas į jį.

Pareigos:

1.    Priimti potencialių klientų skambučius telefonu;
2.    Išsiaiškinti automobilio gedimų požymius ir galimas priežastis;
3.    Išsiaiškinti kokių paslaugų klientas pageidauja;
4.    Bekalbant su klientu, į duomenų bazę įvesti informaciją:
a.    apie klientą;
b.    apie automobilį;
c.    apie automobilio gedimo požymius;
d.    apie galimas automobilio gedimo priežastis.
5.    Nustatyti į kurį autoserviso padalinį klientą reikia nukreipti;
6.    Pokalbį peradresuoti į atitinkamo padalinio telefono liniją.

Reikalavimai:

1.    Ne mažiau kaip 3 metų patirtis autoserviso meistro, klientų priėmimo administratoriaus ar panašiose pareigose;
2.    Puikus automobilių gedimų požymių ir priežasčių išmanymas;
3.    Gebėjimas įsiklausyti į klientą;
4.    Gebėjimas paslaugiai ir nuoširdžiai bendrauti telefonu;
5.    Gera orientacija bendraujant su konfliktuoti linkusiais klientais;
6.    Pažangūs kompiuterinio raštingumo įgūdžiai.
Aukštasis išsilavinimas – privalumas.
Rusų ir(ar) anglų kalbos – privalumas.
Atlyginimas – 400 eur/mėn netto (į rankas) + priedai. Tikėtinas vidutinis atlyginimas bruto (prieš mokesčius) 1500 eur/mėn.
CV siųskite el. paštu: [email protected]
Telefonas pasiteiravimui: +370 618 49606
Tikėtinas atlyginimas bruto (prieš mokesčius) iki 1500 eur/mėn.
CV siųskite el. paštu: [email protected]
Telefonas pasiteiravimui: +370 618 49606