Visoje Lietuvoje veikiančiam autoservisų tinklui reikalingas operatorius darbui su klientais.
Darbo pobūdis:
1. Bendravimas su potencialiais klientais telefonu;
2. Automobilio gedimų požymių išsiaiškinimas ir galimų priežasčių nustatymas;
3. Informacijos apie klientą ir sugedusį automobilį suvedimas į kompiuterį;
4. Tinkamiausio autoserviso parinkimas ir Kliento nukreipimas į jį.
Pareigos:
1. Priimti potencialių klientų skambučius telefonu;
2. Išsiaiškinti automobilio gedimų požymius ir galimas priežastis;
3. Išsiaiškinti kokių paslaugų klientas pageidauja;
4. Bekalbant su klientu, į duomenų bazę įvesti informaciją:
a. apie klientą;
b. apie automobilį;
c. apie automobilio gedimo požymius;
d. apie galimas automobilio gedimo priežastis.
5. Nustatyti į kurį autoserviso padalinį klientą reikia nukreipti;
6. Pokalbį peradresuoti į atitinkamo padalinio telefono liniją.
Reikalavimai:
1. Ne mažiau kaip 3 metų patirtis autoserviso meistro, klientų priėmimo administratoriaus ar panašiose pareigose;
2. Puikus automobilių gedimų požymių ir priežasčių išmanymas;
3. Gebėjimas įsiklausyti į klientą;
4. Gebėjimas paslaugiai ir nuoširdžiai bendrauti telefonu;
5. Gera orientacija bendraujant su konfliktuoti linkusiais klientais;
6. Pažangūs kompiuterinio raštingumo įgūdžiai.
Aukštasis išsilavinimas – privalumas.
Rusų ir(ar) anglų kalbos – privalumas.
Atlyginimas – 400 eur/mėn netto (į rankas) + priedai. Tikėtinas vidutinis atlyginimas bruto (prieš mokesčius) 1500 eur/mėn.
CV siųskite el. paštu: [email protected]
Telefonas pasiteiravimui: +370 618 49606
Tikėtinas atlyginimas bruto (prieš mokesčius) iki 1500 eur/mėn.
CV siųskite el. paštu: [email protected]
Telefonas pasiteiravimui: +370 618 49606